Podnikanie dnešnej doby

Mám pocit, že v dnešnom svete nie je naozaj nič isté ani stále. Žijeme v akejsi neustálej relativite a názory a postoje ľudí sa menia zo dňa na deň podľa aktuálnych trendov.

Už niekoľko desiatkov rokov sa venujem podnikaniu v rôznych oblastiach. Od slnečných okuliarov, cez mäsiarske nože, cez zdravotnícke blúzy až po kuchyne na mieru. Skúseností teda mám pomerne dosť a myslím že za bohatosť zážitkov zapríčinila práve rozličnosť jednotlivých oblastí. Musím však povedať, že z každej z nich sa mi darilo po niekoľko rokov. Stačilo vychytať dieru na trhu v danej lokalite a produkty šli na dračku a obchody mi krásne prosperovali. Boli obdobia kedy som mal niekoľko obchodov naraz, ale pretože milujem svoju rodinu a je pre mňa nekonečne dôležitá veľmi rýchlo som pochopil, že si musím vybrať medzi kariérou veľkoobchodníka a milujúcou rodinou. Rozhodol som sa pre rodinu.Nechal som si len jeden podnik a ten mi slušne vynášal niekoľko rokov.

Pár posledných rokov je doba, ale veľmi zvláštna a podnikatelia na malých mestách sa musia naozaj veľmi obracať. Ľudia niečo kupujú ako zbesilý mesiac-dva, v niektorých prípadoch rok-dva a potom akoby utlo a nikto o to už nemá záujem. Ľudia sledujú trendy a keď niečo nefrčí na instagrame nemá zmysel to predávať ani kupovať, ako som dnes na staré kolená pochopil už aj ja, najväčšiu cenu majú totiž lajky.

Doba je zvláštna a ja som so svojím podnikaním už dlhšie nemal veľký úspech. Rozhodol som sa preto byť youtuberom a nastavovať si ppc reklamy. Viete, čo to znamená? Postavím pred seba mobil s kamerou, vyjadrím k niečomu svoj názor a pretože som kontroverzný, ľudia ma sledujú. Mám dobrú sledovanosť a to znamená dobré peniaze.Čím viac klikov na moje video, tým viac peňazí. Na každú dobu treba proste dozrieť a nebáť sa. Základ je ísť s kožou na trh.

Rate this post